hafveledsprazskykrysarik

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

Fleeceoverall

Av Jennie Hellberg - 19 november 2012 21:50

Japp, köpte äntligen en fleeceoverall till Nambi :D !!
Fanns andra färger också, men jag valde en neutral färg som jag tycker passar henne bra :)


Nambi sov, så lille Tarzan (som är ensam kvar och flyttar på torsdag) fick stå modell så länge ;)


Köpte även en apportbock, för den jag köpte i somras på Backamoutställning var väldigt stor    hon kan springa o hålla i den, men när vi tränar apport och hon ska sitta ner så tappar hon den hela tiden    så köpte en liiiiiten idag   


Jag tänker inte på att hon är så liten!! Tog fram en overall som jag tyckte såg lagom ut i men hon drunknade i den haha. Jag kommer väl aldrig inse att hon är så liten antagligen..    för hon känns som vilken annan hund som helst när man tränar eller är ute och går osv.


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Jennie Hellberg - 19 september 2017 14:13

Med Nambi tränade Jennie en hel del agility vilket gick väldigt bra. Tyvärr han de inte tävla mer än två gånger innan hon olyckligt gick bort. Det har varit fullt upp med både hundar, hästar och barn, men nu när mycket har lugnat ner sig har även...

Av Jennie Hellberg - 19 september 2017 13:04


A- kullen Angel som vi har behållt, syster "Zoe" och bror "Anton". Födda 10 september 2014. De var och hälsade på hos oss förra veckan :) Angel och Anton ...

Av Jennie Hellberg - 26 augusti 2017 09:14

Några bilder på Angel från i sommar, tillsammans med mig och min dotter Frida :) ...

Av Jennie Hellberg - 11 maj 2015 11:28

Idag följde Angel med på sin allra första ridtur, i samtliga gångarter dessutom! Nu är hon 8 månader och lika tuff som mamma Nambi var! :) ...

Av Jennie Hellberg - 28 december 2014 13:26


Angelina som eventuellt ska kallas för Zoe ska flytta till Göteborg. Jättekul att få ha henne så nära! Visst är hon bedårande!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards