hafveledsprazskykrysarik

Alla inlägg under december 2013

Av Jennie Hellberg - 28 december 2013 23:59

Vi har fått en ny hund som heter Hugo.
Som alltid när vi har valpar ställer vi upp en bur som de kan gå och lägga sig i som en hundsäng- för att vänja sig vid bur.
Här har Nambi och Hugo lagt sig i buren :)

Av Jennie Hellberg - 8 december 2013 23:01

 

 

Jag bakat bröd utan mjöl - istället använt frön och nötter!   

 

 

 

Recept 

 

 

 

Ingredienser

 

 

  • 4 lätt uppvispade ägg
  • 200 g kvarg
  • 1,5 dl havrekli
  • 1 dl solrosfrön
  • 1 dl sesamfrön
  • 1 msk bakpulver
  • 3 msk linfrön
  • 3 msk kokosolja
  • Hasselnötter



Gör så här:

* Blanda alla ingredienser

* Häll i en form täckt av bakplåtspapper 

* Grädda mitt i ugnen i 180° i ca 50 min 

 

 

 

         

Av Jennie Hellberg - 7 december 2013 00:27

Jag fick mina Slippies för två årsedan och de är fantastiskt bra!

Tequila är nyfiken på tofflorna.

Ovido - Quiz & Flashcards