hafveledsprazskykrysarik

Alla inlägg under maj 2013

Av Jennie Hellberg - 30 maj 2013 13:22

Idag kl 20.00 på TV4 kommer en Svensk Dokumentär från 2013 som heter

"Hundens Sämsta Vän" som jag ska se.


Svensk dokumentär från 2013. I byn Ställdalen i Bergslagen hittade man 50 hundar i en trerummare. Åtta av dem var döda. Det är bara ett av alla vanvårdsärenden som uppdagats på senare tid. I programmet medverkar personer som genom sitt yrke kommer i kontakt med vanvårdade djur.


http://www.tv.nu/p/13053020002100tv4?popup=true


Även i natt kl 00.00 för er som inte hinner till kl 20.



 

Av Jennie Hellberg - 25 maj 2013 12:40
















.                                                        Nambi & Tequila                                             . 


Nambi


   



Tequila


 



Nambi


     




Tequila


 



Fler bilder finns att se på PK-hemsidan under bl.a  "våra hundar"

Av Jennie Hellberg - 21 maj 2013 23:10

Tog sommarbilder på hundarna idag som kommer upp i morgon    


 



.                                                   Mitt lilla hjärta                                                     

              .

Av Jennie Hellberg - 19 maj 2013 14:49

...så jag kan filma/ta kort på mig och Nambi, själv :D



Av Jennie Hellberg - 8 maj 2013 23:09

Jag har bokat tid för att träna agility på fredag. Ska bli väldigt roligt! :)

Av Jennie Hellberg - 8 maj 2013 22:42

Jag har en varsin tandborste till både Tessie och Nambi och borstar de med jämna mellanrum. Gärna 1-2 ggr i veckan.
Tessie har en likadan som mig & Nambi har en barntandborste som jag klippt av stråna en bit så att den blir lagom stor.


Bild: utdrag ur SKK.se

Ovido - Quiz & Flashcards